ny kjole og et serietips

God påske folkens! Regner med 90% av norges befolkning er på fjellet nå. Selv orket jeg ikke det i år, for å være ærlig så er ikke fjellet noe for meg. Jeg var på hytta i fjor, men i år gadd jeg ikke. Mye bedre å være hjemme, synes jeg. Det blir sikkert masse fjellturer når jeg får barn, men enn så lenge nyter jeg å kunne feire påska hjemme i byen. Feire og feire, kan ikke si jeg feirer så mye heller. For meg er det en helt vanlig hverdag. Har egentlig aldri brydd meg noe særlig om påska. Har kjøpt inn litt digg mat og snacks, det får være grei nok feiring. Blir sommerkoteletter og stekt ris i dag, mmm! Har faktisk aldri laget stekt ris før, så er spent på hvordan det blir.

Se den søte påskehanen(?) jeg kjøpte. Tenkte jeg kunne pynte bordet litt i det minste. Uansett! Her en dag fikk jeg en kjole i posten, tenkte å vise dere!

Synes den var så søt! Den er fra missguided. Søstra mi skal konfirmeres snart, derfor trengte jeg en ny kjole. Jeg har liksom ingen penkjoler, så denne falt jeg for. Heldigvis passet den også, flaks. Synes den har litt vel mye utringning til konfirmasjon å være, så skal fikse det med en sikkerhetsnål eller noe. Haha! Nå skal jeg legge vekk PC’en og se litt serie før det blir å lage middag. Jeg startet å se på serien ‘Quicksand’ på netflix her en dag. Først likte jeg den sånn halveis bare, men etterhvert likte jeg den bedre. Et lite serietips! Jeg hater jo krim, og krim er jo det eneste som gå på TV i disse påsketider. Hater det, haha! Derfor ser jeg heller på serier på netflix. Quicksand er en svensk serie forresten, jeg liker egentlig ikke svenske eller norske serier, men denne var ikke så værst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg