ny sykkel

Jeg og Anders har nettopp vært og hentet en sykkel jeg bydde på i dag på facebook. Det var en helt ny sykkel som enda lå i esken, det visste ikke vi, så vi måtte bære den et lite stykke. Var så tungt, ble helt svett haha! Jeg betalte bare 700kr for sykkelen, synes det var en bra pris for en splitter ny sykkel. Hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på sykkel, så forventet egentlig at jeg kom til å kjøpe meg en dårlig brukt sykkel. Så jeg er jo dritfornøyd med helt ny sykkel for 700kr! Haha! Den forrige ble jo stjelt i vinter, selv om den var låst fast i sykkelhuset nede i bakgården. Skikkelig irriterende, så må nok bære den opp på verandaen når jeg ikke skal bruke den. Dette var en veldig god sykkel, så denne får ikke bli stjelt! Endelig kan jeg sykle til jobb igjen, det er det sykkelen kommer til å bli mest brukt til.

Snille Anders hjalp meg å montere. 😉

I dag har jeg kun ligget ute i sola, været har vært helt fantastisk. Jeg synes egentlig det er skikkelig kjedelig å ligge i sola, så derfor har jeg begynt å høre på podcast når jeg soler meg. Jeg hører på podcasten ‘Status’ av Sophie Elise og Fetisha. Synes den er ganske bra, faktisk. Sophie er så god til å snakke også, så da blir det liksom så mye mer interessangt å høre på. Jeg har aldri hørt på podcast før faktisk, før nå. Det er jo perfekt når man ligger ute og soler seg. Det føles ikke som søndag i dag, men mer som en helt vanlig dag. Var bare hjemme i går kveld, så er nok derfor. I går kveld var vi ute og feiret bursdagen til morfar, vi var ute å spiste på et sted som heter Famille. Det ble både middag og dessert, maten der er helt himmelsk god! Ihvertfall det jeg bestilte, som var Kalvemørbrad med grønnsaker, rødvinsaus og pastinakkpure. SÅÅÅ godt! Og rødvinsausen er den beste sausen jeg har smakt.

Seee på den desserten da! Marengs med karamellis, såå godt!

Fine familien min. 🙂 På bildet er det meg, mormor, morfar, mamma og søskene mine. Anders var også med altså, men han var kameramann, haha! Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat og så skal jeg se en episode av ‘Blank’ som man kan se på NRK nettsiden. Bra serie, men jeg likte sesong 1 best. Ellers har jeg begynt å sett ‘SKAM Austin’ som er amerikansk SKAM. Haha! Vet ikke heelt hva jeg synes enda, men har bare sett en episode så langt. Kommer ikke til å være like bra som norske SKAM uansett.

Søte Luffy <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg