ny tattovering?

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært å farget og klippet håret. Håret mitt føles sååå sunt nå! Vi farget det mørkere (nesten svart) og la inn litt brune striper. Er superfornøyd, deilig med litt forandring. Etter det dro jeg til en fyr som driver med mobilreparasjon, og leverte iPhone’n min der. Den sluttet å funke helt plutselig. Jeg mistet den i bakken så litt av skjermen knustes forrige helg, men den fungerte fint i noen dager – helt til den plutselig ble helt svart. Så aner ikke hva som er galt. Er helt avhengig av mobilen min, jeg betaler jo regninger og alt via den. Faen altså! I tillegg må jeg betale for den forbanna ruta som eksen min knuste også. Er så mye annet jeg kunne tenke meg å bruke penger på, for eksempel en ny tattovering, som den under.

Altså hvor kuuul er ikke denne?! Jeg tenkte å ha den på underarmen, på den armen jeg har tattoveringer på fra før. Bare for å fylle armen litt. Denne ermeg. Men desverre er det rådyrt å tattovere seg, så det får vel bli en annen gang. Hater å ha så dårlig råd, det ødelegger seriøst livskvaliteten min. Folk som sier at penger ikke er alt, kan dra til helvete. Neida det er ikke ALT, men det er viktig å ha god råd. Sånn er det bare.

Nå skal jeg se serie og spise etter hvert, så får jeg vente i spenning om han finner ut noe av mobilen min. Hvis den ikke kan fikses så tror jeg faktisk jeg begynner å gråte. Da må jeg bare kjøpe en brukt en. Får heeelt abstinenser uten mobilen min, å ikke kunne sjekke snapchat og instagram er jo et helvete, haha! Snakk om å være avhengig. Nå har jeg sikkert mistet alt av bilder og videoer på den også, faen! :((((

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg