nytt i klesskapet

Nå holder jeg på å lage grønnsakssuppe. Det er så godt! Imens det koker så tenkte jeg å vise litt nye innkjøp fra den siste tiden. Jeg har fått noen pakker i posten, noe har jeg sendt tilbake og noe har jeg beholdt. Det er ikke bare-bare å bestille fra nett, det er så stor sjangse for at klærne ikke passer. Heldigvis er det ikke noe problem å sende tilbake, men det er jo litt stress. Noen nettsider skal gjøre det så vanskelig som mulig å sende tilbake, siden man noen steder må skrive ut returseddelen selv, istedet for at det er med i pakken. Så tomvindt! Noe venter jeg på enda, men her er det meste jeg har bestilt ihvertfall!


Disse to kjolene hentet jeg i dag faktisk, de er fra Nelly. Desverre var de litt for små, så jeg bestilte en størrelse større. Elsker den oransje, så fin! Blir spesielt fin når man er skikkelig brun, gleder meg til å bruke den i sommer. Den med striper visste jeg ikke helt om jeg ville ha, men kostet bare 75kr. Den var jo søt, da.

Topp/body fra Bikbok og skjørt fra Zalando. Skjørtet er så kult! Har bestilt lignende i rødt fra en annen nettside også.

Rød-ish kjole fra Carlings. Digger denne, skikkelig stretchy og god å ha på.

Bukse fra Bikbok og bikinitopp fra ebay. Elsker høytlivs joggebukser (eller hva man kaller det) det er så digg å ha på, samtidig som det er kult å style med en crop-top.

Nååå blir det mat!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg