på tide med en forandring

Akkurat nå ser jeg på Sophie Elises Verden på tv2 sumo. Jeg kjøpte meg sumo bare for å få sett alle episodene, haha! Har helt glemt å tatt opptak av de på TV. Må innrømme at jeg synes Sophie er en smule grinete og sur. Forstår at hun har det kjipt av en eller annen grunn og har angst, men har vi ikke alle det litt slik? Man går jo ikke rundt og er sur og grinete fordi. Ikke hele tiden iallefall, som jeg har fått inntrykk av at hun er på både da hun var med i Bloggerne og i sin egen serie. Etter å ha sett ferdig deg serien, tenkte jeg å begynne på serien ‘You’ som finnes på netflix. Og så har jo ‘The Witcher’ kommet på netflix også, den MÅ jeg se! Ser den har fått kjempebra rating på IMDB også, så jeg har ihvertfall masse å se på fremover. Kveldene betyr serietitting for meg, da kobler jeg av og bare lever meg inn i det jeg ser på. Digg!

Mitt chille-outfit. Denne tightsen er fra Bikbok og er såå behagelig å ha på. Bruker den hjemme hele tiden! Jeg har akkurat dusjet, kuret håret og renset ansiktet skikkelig. Jeg barberer meg til og med i ansiktet, haha! Det styggeste jeg ser er seriøst jenter med synlig bart, whyyy ikke fjerne den liksom? Nå mangler bare rent sengetøy, så hadde alt vært komplett. Men jeg gidder ikke bytte, haha… Jeg har forresten tenkt å male stua og soverommet helt hvitt, nå er store deler av veggene trehvit, noe jeg synes er så stygt. Har bodd her i 3 år nå, og jeg trenger virkelig en forandring når det kommer til maling og alt. Så denne uken har jeg tatt meg en liten handlerunde nå som det er masse salg, og kjøpt inn noen hyller og litt småstash for å freshe opp litt her. Tror det kommer til å bli bra når jeg har fått malt ferdig og hengt opp alt. Noen nye bilder tenker jeg å bestille også, fra Desenio så klart. De har de fineste bildene/plakatene! Så ja, det gledes på en forandring i den lille søte bula mi. Jeg trives jo veldig godt her, men man blir jo lei av det samme til slutt. Kan vise noen bilder av innkjøpene i et eget innlegg. Nå skal jeg se mer serie og spise mat. Grov brødskrive med leverpostei, honningmelon og et glass appelsinjuice er tingen for tiden. Haha, nam!

1 kommentar
    1. Du ser ut som en person som lukter ekkelt 🤮 fint at du fant kjærligheten med en person som var oppdratt i griser byngen som jeg kan være vant til en ekkle av de🤮 heslige mennesker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg