så forbanna vondt

I går morges da jeg skulle snu meg i senga, så greide jeg å snu hodet for hardt slik at nakken låste seg. Det var så vondt, og det ble bare verre utover dagen. Det har låst seg slik at hodet ligger i skjev stilling, så hele overkroppen en skjev nå. Haha, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg har tatt ibux og paracet, og det hjelper heldigvis. Om ikke det hadde hjulpet med smertestillende så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, for det er så forbanna vondt. I natt våknet jeg og hadde så ekstremt vondt, snudde jeg hodet litt feil så fikk jeg så vondt at jeg ble kvalm. Jeg sto på kjøkkenet for å hente ibux og vann da jeg snudde nakken litt for mye og fikk så vondt at jeg måtte puste meg igjennom smerten, trodde jeg skulle kaste opp. Dette må være det vondeste jeg har opplevd, sånn helt seriøst. Herreguuud, håper jeg er bedre i morgen. I går la jeg meg i sofaen og kom meg ikke opp igjen, måtte få Anders til å hjelpe meg, men det gjorde så vondt at jeg turte ikke reise meg opp. Begynte nesten å grine haha, for et styr det var. Nå begynner smertestillende å gå ut kjenner jeg, så nå skal det spises ibux og paracet igjen.

Jeg og Anders kom nettopp hjem, vi har vært å spist hos faren hans. Nå skal jeg lese bok og prøve å få slappet av litt i nakken. Det hjelper å ikke belaste den så mye, når jeg ligger med hodet på puta så får jeg ikke vondt i det hele tatt faktisk. Ellers tenker jeg å få med meg Anders og se en serie som heter ‘Channel Zero’. Det er en skrekkserie som ligger på HBO, den har fått 7,2 på IMDB så får vel gi den en sjangs. Egentlig foretrekker jeg at alle seriene jeg ser har fått minst 8 score på IMDB. Skal jeg se en serie så må den være drit bra, siden jeg tross alt skal bruke mye tid den. Jeg gidder ikke bruke mye tid på en serie som er sånn halvveis bra.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg