så vakkert

 

Skulle rett borti gata for å kjøpe sjokoladeflarn til inntekt for dyrebeskyttelsen tidligere i dag, de la ut på facebook om noen ville kjøpe og jeg ELSKER jo sjokoladeflarn. SÅ godt! Det var så fint vær at jeg tok med meg kameraet og gikk en liten tur etterpå. Det er så vakkert ute nå, masse snø. Var ikke spesielt kaldt heller i dag. Når det er så mye snø så skulle jeg nesten ønsket at jeg hadde en liten kid jeg kunne leke ute sammen med, haha! Snø er gøy, husker hvor gøy jeg hadde det med småsøskene mine i snøen da vi var barn.  Jeg sto å knipset noen bilder av fuglene da en eldre mann kom bort og begynte å snakke med meg. Han snakket i vei om fugler, hva jeg gjorde og så spurte han om jeg var norsk. Haha! Det er ikke eneste gangen noen tror at jeg ikke er 100% norsk, noe jeg egentlig synes er litt rart. Jeg ser jo ikke utenlandsk ut? Det er helt sikkert på grunn av det mørke håret mitt.

Denne buksen er ny fra Cubus. SÅ digg å ha på! Jeg går alltid i behagelige bukser hjemme, kunne aldri i verden gått i jeans hjemme for eksempel. Nå skal jeg ta en liiiten dupp før jeg skal på trening klokken fem. Vurderte å drite i det, men æh – man angrer ikke akkurat på at man dro på trening allikevel.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg