sååå irriterende

Jeg plages fortsatt med å få fikset statistikken på bloggen, og snart klikker det for meg. Når jeg ikke får til ting og har ingen som kan hjelpe meg, så får jeg bare lyst til å sette meg ned og gråte. SÅ frustrerende! Haha, åhh… Er det noen som gidder å hjelpe meg? Kan betale, haha!

Jeg har nettopp sett en episode av Svenske Hollywoodfruer, den nye reunion sesongen. Skal se episode 2 etterpå. Hjelpes sier jeg bare, de kvinnfolka er jo klin hakke GAL. Bortsett fra Maria da, hun er bare søt og snill. Elsker henne! I episode 2 er Anna Anka med også. Gleder meg til å se, da blir det garantert drama. Unnskyld meg, men hun må seriøst ha en eller annen form for personlighetsforstyrrelse. Ingen kan være sånn, det er jo nødt til å være et eller annet galt. Stakkars dame egentlig, hun ødelegger for seg selv. Så ja, det er hva jeg skal gjøre i kveld. Anders er på jobb, og når han kommer hjem skal vi spise grandis og se en episode av Outlander.

Jeg er ikke noe pizzamenneske, og liker ihvertfall ikke fryst pizza. Men akkurat denne med ost og skinke fra grandiosa funker faktisk. Det er et minus at det er paprika på den, men den plukker jeg bare av. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så dritt lei av pizza. Alle elsker pizza, jeg klarer ikke helt forstå hvorfor for det finnes så mye annet som er myyye bedre. Pizza og burger = nei takk! Jeg spiser det om jeg får det servert, men kjøper det aldri selv.

Pulverpadder er sååå godt! Mitt favorittgodteri. De minner litt om ruste spiker! Jeg finner ikke rustne spiker noen steder lenger, lurer på om de ikke produseres lenger. Så pulverpadder er en grei erstatter for de. Men ingenting slår ruste spiker uansett. ÅÅÅ, savner det! Lakris er det beste godteriet.

Ellers har det ikke skjedd så mye i dag. Mamma var innom en tur med en julegave, og så har jeg tatt sol. Jeg synes fargen har forsvunnet litt,  og det kan ikke skje. Haha! I fjor vinter var jeg så blek, kan ikke huske sist jeg var så lys. Følte meg ikke spesielt fin akkurat da, så etter sommeren har jeg begynt med solarium igjen. Ikke ofte altså, jeg tar sol en gang her og der for å holde på fargen. Jeg tar alltid mellom 18-20 minutter, og da tar jeg ikke sol på flere dager etterpå. Jeg tar betakaroten pluss at jeg bruker en solariumskrem, det hjelper! Så slipper man å sole seg så alt for ofte. Meeen nå, Svenske Hollywoodfruer. Deretter Hvite Gutter, digger den serien!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg