som to pensjonister

Nå har jeg faktisk lagt meg i senga, og tatt med PC’en hit. Anders var så trøtt siden han begynte på jobb 06 i morges, derfor gikk vi og la oss. Haha, skulle tro vi var to pensjonister! Han maste på meg om jeg kunne være med å se ‘Avangers Infinity War’ siden den tydeligvis skulle være jævlig bra, men han sovnet 15 minutter inn i filmen. Jeg hater jo denne typen filmsjanger, så slo den raskt av igjen. Altså, heltefilmer og sci-fi er seriøst der verste jeg vet. Hater det! Jeg liker fantasy da, men aller helst foretrekker realistiske filmer. Gjerne noe basert på en sann historie. Med det samme jeg snakker om film så kan jeg dele noen filmtips også! Dere må se The help, Lion eller Slumdog millionaire. Har tipset om de før, om dere ikke har sett så må dere se! Anbefaler spesielt The help, som er en film som handler om hvordan mørkhudete ble behandlet før i tiden. Sterk og fin film!

Et par bilder fra i sommer, hadde ingen nye å dele. Denne buksen er forresten min favorittbukse! Den er så fiiin, Levi’s sine bukser er virkelig de fineste buksene. Uansett, fant ut at det har kommet ny sesong av ‘Unge lovende’ , og nå har jeg bare en episode igjen. Så den skal jeg se nå. Unge lovende en norsk serie, den er kjempebra. Ligger på NRK siden. Det er storm ute, så det er skikkelig koselig å ligge her ved vinduet og høre på. Noe av det beste jeg vet faktisk, storm og regn er egentlig veldig avslappende med mindre man må ut. Hehe! Sover bedre da også, innbiller meg ihvertfall det. 😉

2 kommentarer
    1. Digget jeansen din, den passet jo deg på en prikk! Veldig fin også 😀
      Åh takk for tips. Da skal jeg se The help i morgen, ønsker deg fortsatt en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg