sommer og fotballkamp

Jeg kom hjem for en times tid siden, jeg har faktisk vært å sett RBK spille kamp i dag. Bestemor og tanta mi lurte på om jeg ville være med, og det passet veldig bra siden jeg har fri og Anders skulle jobbe. Så da ble jeg med! Først dro vi ut og spiste på Egon, så lerkendal etterpå. En fin dag! Været var jo helt fantastisk også, stor sol og null skyer. Det er jo faktisk så varmt om dagen at man kan ligge ute å sole seg. Jeg har ikke gjort det enda, men skal definitivt gjøre det de neste dagene. Er jo meldt fint vær i flere dager fremover. Digg!

Måtte selvfølgelig ha popcorn og stratos. 😉 Det er så godt sammen! Nå venter jeg på at Anders skal komme hjem fra jobb straks, og så skal vi se dagens episode av Game of Thrones. Gledes! Så blir det sikkert Paradise Hotel etter det, haha. Jeg ba Anders kjøpe med polarbrød og lemonade med hjem. Altså det er SÅ godt med polarbrød med bremykt og greddost på. NAM! Og lemonade juice, eeer så godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg