et filmtips og noe teit

Hallo! Jeg har nettopp sett bloggerne, og etter dette innlegget tenkte jeg å fortsette å lese litt. Tenkte bare jeg måtte stikke innom en kjapp tur og si hei, siden jeg ikke har vært innom på et par dager. Jeg har ikke gjort noe spesielt de siste dagene. Var på besøk til en kompis her en dag, der vi så en film som het ‘Ghostland’. Den vil jeg anbefale faktisk, den var ikke så værst. Ganske spennende! Ellers har jeg hatt fri fra jobb hele denne uken, og så har jeg trent. Jeg jobber som sagt 11% i Kid, og det er ikke mulighet for noe mer. En 11% stilling er alt for lite, det blir for lite jobb på meg. Det kommer to nye butikker på kjøpesenteret til våren, så jeg har søkt på begge. Jeg krysser virkelig alt jeg har for at jeg kan få en stilling i en av de to butikkene. Den ene er faktisk en interiørbutikk, har så utrolig lyst til å få meg en jobb der. Da hadde jeg blitt SÅ glad! Men desverre er det en hard konkurranse, er nok mange som søker. Det er ikke lett å få seg jobb, det er utrolig vanskelig faktisk. Ihverfall hvis man vil ha en fulltidsstilling, noe jeg ønsker. Jeg er så lei av å hele tiden ha lite penger. Jeg misunner dem som har fast fulltidsstilling og tjener greit i måneden. Det hadde vært så mye lettere å kunne spare og søke om lån og slike ting som man MÅ ha grei nok økonomi til å kunne gjøre. Anders har jo 100% stilling, så om jeg også kunne fått meg det så kunne vi ha kjøpt oss leilighet etterhvert. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å eie vår egen leilighet.

I dag fikk jeg en superkul bukse i posten, viser den i et annet innlegg! Jeg venter også på en pakke fra fashionnova i posten, som jeg bestilte fra i jula. Det var salg på hele siden, så tror jeg klikket hjem 4-5 plagg. Har i spenning sjekket posten hver dag, men blitt skuffet hver gang. Pakken har enda ikke kommet, så hååper den kommer i morgen. Det tar som regel 3-5 uker å få pakkene fra fashionnova, så det tar sin tid. Men klærne er så utrolig fine! Elsker fashionnova. Jeg har lagt merke til at t-skjorter og topper med band-trykk har blitt veldig populært. Noe jeg kan forstå, om du faktisk liker bandet/artisten. Det teiteste jeg ser er jenter og gutter som går med band de ikke hører på. Jeg tviler sterkt på at en jente på 15 år hører på Led Zeppelin liksom, haha. Altså selvfølgelig, det er det sikkert mange 15 åringer som kan gjøre, men tviler på at absolutt alle kjøper den samme toppen fordi de faktisk liker bandet. Jeg kunne aldri gått med et band på toppen som jeg ikke hører på, det blir nesten litt flaut. Hvor er skammen, liksom? 😛 Nei huff, vær så snill folkens, ikke gå med et band bare fordi logoen er kul. Det blir for teit og rart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg