vårrengjøring

Nå har jeg omsider dumpet ned i sofaen, nydusjet og klar for en ny episode av Paradise Hotel. Anders synes vi er for gammel til å se på, og jeg er forsåvidt enig, men jeg har liksom fulgt med på det i alle år. Det er jo et latterlig dårlig fjortisprogram, men funker som lett underholdning til for eksempel middagen. Haha! I dag har jeg hatt en aldri så liten vårrengjøring både ute og inne. Har vasket leiligheten, kostet veranda og plattingen nede, og ryddet i klesskapet. Vi hadde fått klager av huseieren fordi det var masse røyksneiper og snus nede på plattingen, så nå som snøen var borte måtte jeg forte meg å få det vekk før han så det. Haha… Jævlig irriterende egentlig fordi det er ikke vårt søppel, men de forrige som bodde der sitt. Jeg seriøst hater folk som på død og liv MÅ kaste sneiper/snus rett ned på bakken. Hiv det i søpla, herregud er det så vanskelig?! Uansett, etter å ha ryddet ute så gikk jeg til angrep på klesskapet. Shit så mye klær jeg hadde som jeg ikke bruker. Jeg fikk fylt opp to poser som jeg skal selge på facebook. Har fått bud på 50kroner, woho! Haha, selger med andre ord klærne svært billig. Vil bare få det bort.

Har kjøpt honningmelon og bringebærlemonade. Lemonaden er SÅÅÅ god, NAM! Honningmelon er også utrolig godt. Så friskt! Synd slikt er så dyrt 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg