velkommen tørr hud

Ææh, da var tørr hud-sesongen her igjen. Når det blir flere minusgrader ute så blir jeg så ekstremt tørr. Spesielt på hendene, hater det! Ser så utrolig stygt ut også, ser ut som hendene mine er 60 år gammel. Haha! Litt tørr hud i ansiktet også, og det er egentlig det værste, da legger sminken seg så stygt. Passer på å smøre meg godt inn i fuktighetskrem, det hjelper veldig. Nå har jeg og Anders nettopp vært på butikken og handlet inn litt forskjellig. Det ble ikke akkurat billig, shit så dyrt det er å leve! Er sååå utrolig glad for at jeg har samboer, slik at vi kan dele på alt av utgifter. Hadde jeg ikke vært sammen med Anders så hadde jeg seriøst måttet bodd på en liten hybel, hadde ikke hatt råd til noe annet. Så er evig takknemlig for at jeg har en kjæreste som jeg bor sammen med, om ikke hadde det vært kriiise.

Dagens mathandel! Blir nachos i dag, og sodd i morgen. Spiser aldri sodd, så gleder meg litt til det. Så ble det litt snacks til i kveld selvfølgelig. Vi skal se en julefilm som heter ‘Christmas Chronicles’ senere i kveld. Har ikke sett en eneste julefilm enda, så det er på tide! Jeg har ikke noe julestemning i det hele tatt for å være ærlig. Det er kun 9 dager til julaften, wæææ! Tiden går så fort og det stresser meg litt, jeg vil jo føle på julestemninga jeg også. Da jeg var barn elsket jeg julen og alt som hører med den. Håper det endrer seg når jeg en dag får barn selv. Gleder meg litt til det, å ha en liten kid jeg kan lage julekalender til, se barnslige julefilmer sammen med osv.

Buksene våre matcher, hihi! Adidas har de beste jogge/daffebuksene. Denne kjøpte jeg i fjor sommer i Danmark, og den passer perfekt! Lyst å kjøpe en i samme modell bare i en annen farge. Men aner ikke hva modellen heter, denne modellen er sååå fin på!

Har tatt med dyna i sofaen, det gjør jeg alltid om vinteren haha. Har tatt på flanellsengesettet nå som det er så kaldt. Elsker å sove i flanell, det er så mykt og varmt. Vi sover alltid med vinduet åpent om natta, derfor er det ekstra digg med flanell nå.

Søteste Suzie!😻 Kattene er nesten bare inne nå som det er så kaldt ute. Til og med Suzie som egentlig elsker å være ute hele dagen er nesten bare inne nå. Det skjønner jeg godt, for det er iiiskaldt ute! I går kveld da jeg skulle gå hjem fra jobb holdt jeg bokstavelig talt på å fryse ihjel. Det tar ca. 20 minutter å gå til jobb, så kan tro det er kaldt da. Brr! ❄ Men vinteren har sin sjarm også, den er jo utrolig fin når det først er snø. Skal dra ut og knipse noen bilder når det blir masse snø igjen.

Haha, Luffy legger seg på de rareste steder. Sikkert digg å sove oppå skohylla ja. Så veldig behagelig ut! Hehe. Nå driver jeg å småspiser sjokolade og potetgull fordi jeg er så sulten, så nå skal jeg lage mat. Ha en fin helg! ☺ Forresten! Hvordan i svarte ser man statistikken på den nye bloggen? Åh, hater det nye oppsettet egentlig, men blir vel vandt med det etterhvert. Litt umotiverende å blogge uten å se hvor mange som faktisk leser.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg