Verdalsbesøk

I går dro jeg som sagt til Verdal for å besøke familien. Jeg sov over, så jeg er her enda. Jeg skal straks dra da, starter på jobb klokken fire. Fire til åtte, så ikke så veldig lang arbeidsdag med andre ord, haha! Har nettopp spist middag er egentlig ikke klar for å dra, er så trøtt så jeg har mest lyst til å legge meg og sove. Pappa og broren min ligger ved siden av meg og snorker, haha!

 

Digger denne buksen! Så comfy og kul. Fant den helt tilfeldigvis på Carlings til 99kr, det var den siste de hadde.

 

Var med bestemor og tanta mi på Magneten kjøpesenter i går. Vi stakk innom den nye Normal butikken der, det er en så snedig butikk! Alt er mye billigere enn i vanlig butikk. Alt fra barberhøvler, shampoo og kattesnacks skal jeg begynne å kjøpe derfra istedet, mye billigere. Den lille parfymen kostet for eksempel 15 kroner og luktet helt himmelsk!

Haha de her kattene sloss HELE tiden! De er søsken, så mulig det er derfor? De elsker å plage hverandre. Nå må jeg nesten dra, bye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg