whatever

Hallo! Tenkte bare å stikke innom en kjapp tur før jeg skal se ‘Sophie Elises Verden’. På snakk om Sophie Elise, alle har vel fått med seg blesten rundt Sophie og Kristin. Jeg synes Kristin står for mye bra, men allikevel heller jeg mer mot Sophie Elise. Nei, jeg synes ikke at man skal reklamere og/eller være åpen om plastisk kirurgi og injeksjoner på en så stor blogg, men hallo – denne gangen startet det hele med et innlegg om hårfeste. SÅ mye styr for et innlegg om hårfeste, liksom? Hun skrev jo dessuten ikke om hårfestet sitt, men at hun hadde små parti på hodet der hun ikke hadde hår, og derfor valgte å tattovere over de stedene. Altså, om noen fikk dårlig selvtillit på grunn av det, så må det være noe seriøst galt. Er seriøst jenter så lettpåvirkelige og dumme at de er villig til å gjøre ALT en blogger gjør? For det er sånn Kristin fremstiller unge jenter, som noen idioter. Og hvorfor bare jenter, hva med guttene? Men, de hyler jo aldri høyt om sine usikkerheter. Whatever, jeg synes bare at jenter bør ta seg sammen og slutte å sammenligne seg med andre. Jeg gjør det selv, men hvem skal jeg skylde på? Meg selv.

Nå ser jeg egentlig bare frem mot helg og avslapping hjemme med Anders and them cæts. Synes egentlig denne uken har gått ganske fort, fredag i morgen igjen allerede liksom. Egentlig har hele mars måned gått fort, skjønner ikke at vi snart er i april?! Nå er det jo snart vååår! YEY! 😀 Jeg gleder meg til sommer og det å kunne gå i mindre klær, er så lei av å pakke meg inn i masse klær nå. Vil kunne kle meg i skjørt og søte topper! Har lyst til å begynne å gå til innkjøp av masse fine sommerklær, men samtidig føler jeg det ikke er noe vits i med for stor sommergarderobe heller. Sommeren varer i 3 måneder liksom, resten av året må man gå med ”vanlige” klær. Uansett, nå skal jeg se ‘Sophie Elises Verden’. Haha, høres egentlig ut som er barnetv-program!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg