winter wonderland og fresht treningstøy



Luffy var ikke heeelt sikker på om han ville ut i dag, hehe! Ingen av kattene er spesielt glad i snø, så da holder de seg mest inne. Det er mye snø ute nå, og nå snør det igjen. Haha, kommer til å drukne i snø snart. Nesten litt glad for at jeg ikke har bil nå faktisk, hadde ikke orket å skrapet vinduene eller måket vekk snøen fra bilen. Da går jeg heller, haha!

Jeg kom hjem fra trening for en time siden og nå har jeg nettopp dusjet. Timen jeg var på i dag var utrolig hard, liker! Elsker å komme hjem fra trening helt utslitt, og bare hoppe rett i dusjen og slappe av med serie resten av kvelden. Sjekk dette freshe treningstøyet over, da! Det eeer så fint. Det er fra gymshark. Tightsen er så god å trene i, har en lik modell i en annen farge også. Liker at det er sånn ombre, så fint. Jeg liker å trene i fint treningstøy. Jeg føler meg så sykt stygg når jeg trener (no shit, hvem føler seg fin da liksom) så da hjelper det med fint tøy. Nå skal jeg straks se matkontrollen haha, så skal jeg se en episode av Outlander etterpå sammen med Anders.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg