yellow camo

Elsker denne buksen, SÅ kul! Vet ikke om jeg har vist den på bloggen før? Husker ikke. Den er ihvertfall ny fra Fashionnova. Toppen er en body fra Adidas, den er også ny fra nelly. Den er så enkel og fin synes jeg, ryggen er spesielt fin! Jeg synes Adidas har så mye fint for tiden, så jeg har i går klikket jeg hjem tre plagg til. Hehe, wops! Jeg kunne bare ikke dy meg. Siden Adidas koster litt og jeg ikke har så mye penger nå, så valgte jeg å dele opp beløpet. Det er jo så snedig! Koster bare 50kr eksta liksom, så det er ikke spesielt dyrt å dele opp heller. Jeg er så drit lei alle klærne mine, så er gøy med litt nye klær. Istad solgte jeg faktisk en hel haug med klær og tre par sko for 100kr, den personen fikk seg et godt kjøp for å si det sånn. Det var klær og sko som har ligget ute i boden i to år nå, så var greit å få det unna.

I dag har jeg vært i fin form, var rolig i går kveld. Så digg å ikke være i dårlig form i dag, haha! Har ikke gjort stort i dag, bare vært hjemme. Har nettopp spist middag, og straks skal jeg hoppe i dusjen og så blir det å se Farmen etterhvert. Er spent på hvem Erik velger. Jeg driter egentlig i hvem han velger som andrekjempe, bare han ikke velger Svein. Elsker Svein! <3 Ble forresten skikkelig SUR når de valgte hun damen til å bli på gården istedet for Alex Rosen. Han er jo så kul, og så vil de heller ha en person som ikke kan en dritt og som i tillegg er kjedelig? Åååh, haha!

Uansett, tenkte å vise dere hva jeg bestilte hjem i går!

Bukse fra Junkyard, og to topper fra Caliroots. Disse Adidas slengbuksene har jeg lenge vært frem og tilbake på om jeg liker. Men etter å ha sett på de lenge, og sett de på andre så fant jeg ut at jeg måtte ha en. Den er jo dødskul! I tillegg er den høy i livet, noe som er et must for meg. Håper bare den sitter slik jeg vil, og at den ikke blir for baggy. Toppene er helt enkel, men fin. Gleder meg til å få alt i posten! Krysser fingrene for at alt passer. Nå skal jeg kaste meg i dusjen, vi snakkez! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg